Specjaliści Team Broker na początku swoich działań dokonują wszechstronnego zapoznania się z ryzykiem występującym u Klienta poprzez określenie rodzaju zdarzeń, które mogą powodować wystąpienie ryzyka powstania szkody. Analizują także wpływ ryzyka na kondycję finansową przedsiębiorstwa. Warto przy tym pamiętać, że identyfikacja i analiza ryzyka ubezpieczeniowego to proces ciągły. Jego głównym założeniem jest wyeliminowanie okoliczności zagrażających rozwojowi firmy poprzez złagodzenie skutków szkód powstałych w trakcie prowadzonej działalności.
Rezultatem oceny ryzyka jest kompleksowy raport określający zagrożenia, zarówno zewnętrzne, jak i wewnętrzne. Jego podstawą jest ankieta – kwestionariusz oceny ryzyka. Pozwala on na uzyskanie możliwie najdokładniejszych informacji oraz zebranie niezbędnych materiałów i dokumentacji. Nasi specjaliści dokonują także bezpośredniej analizy zagrożeń w trakcie osobistego audytu u Klienta.
Drugim etapem naszych działań jest weryfikacja i analiza dotychczasowego portfela polis. Efektem naszej pracy jest ocena, na którą składa się:
W odniesieniu do przeprowadzonego audytu ubezpieczeniowego oraz analizy ryzyka Team Broker opracowuje program ubezpieczeniowy. W trakcie konstruowania programu mamy na uwadze zaspokojenie faktycznych potrzeb ubezpieczeniowych Klientów, z uwzględnieniem specyfiki prowadzonej przez nich działalności.
Opracowujemy spójny program, w oparciu o posiadaną wiedzę, doświadczenie i sugestie klienta.
Do najważniejszych cech naszych programów należą:
Team Broker jako świadomy Partner wspiera swoich klientów w procesie likwidacji szkód, pomagając Klientowi na każdym etapie likwidacji. Jako podmiot odpowiedzialny za przygotowany program ubezpieczeniowy najskuteczniej jesteśmy w stanie ocenić zasadność zgłoszonego roszczenia i szanse na zaspokajanie oczekiwań klienta.
Merytoryczny nadzór dotyczy całego procesu likwidacji szkody. Od jej zgłoszenia do Ubezpieczyciela, pomocy w skompletowaniu dokumentacji szkodowej, weryfikacji przekładanych dokumentów, aż do terminowej wypłaty odszkodowania. Uczestnictwo pracowników Team Broker w procesie likwidacji szkód usprawnia proces oraz wydatnie skraca czas oczekiwania na wypłatę odszkodowania. Założenia te możliwe są do zrealizowania dzięki dedykowanym do ryzyk procedurom, formularzom i instrukcjom postępowania.
Audyt ubezpieczeniowy
Podpisanie pełnomocnictwa
Analiza ryzyka
Postępowanie ofertowe
Zawarcie umów ubezpieczenia
Zarządzanie programem ubezpieczeniowym